Direktlänk till inlägg 1 september 2008

Måndag

Av Johanna - 1 september 2008 15:48

Urch måndagar är inte alls roliga :( Skulle vart ut me lisa i fredags men jag mådde inte alls nå vidare så vi gick ut på lördag vi åkte ner runt elva till arena men de sög där inne skit musik säger ja bara :( så vi drog in på score sen skulle homie komma till stan så vi träffa han så fråga ja vart dina kompisar/kompis är han bara kolla över tilll score resturangen så de gjorde ja ju så klart å där sitter/ligger en stackare som är jätte full så vakterna slängde ju ut honom så klart å hejj å hå han kan ju inte direkt gå om ja säger så =) haha men det gick bara till slut hem kom han iallfall stackarn :p så fick vi en lapp av nån kille på stan att systrar va öppet till 03.00 så vi palla ju oss dit men där va de ju inte öppet :( så då vart ja törstig så det blev mcdonalds haha så jag lisa och homie satt där och åt glass å hade värdens party eller inte :D haha men de va roligt . Sen kom snutten och hämta oss när vi lämnat homie så vi åkte runt en sväng sen var de bara raka vägen i sängen !!:D Trött som en björn va ja iallfall så de va lördagen de .. Igår gjorde ja inte så mycket åkte till arvika och köpte en bil med tommy sen på kvällen åkte vi hem till erik&malin och såg på as bra film big stan tror ja den hette värd å se säger ja bara =) Sen så grät ja ju en sväng på lördagn eftersom min fisk mådde inte alls bra och sen på söndag va de över med honom jag klara inte av och se honom lida något mer så tommy fick spola ner honom :( Stackarn men jag hade honom i 2år 7mån och elva dar så förstår om han ville säga adjö han var ju inte direkt i topp form :( Men nu sitter jag här och väntar på att snutten ska komma hem för nu ska jag köpa mig en lika dan fast en Röd så nu blir de lilla röd istället för lilla blå =) Men nu ska sitta lite msn sen blir de tv men skriver snart igen hoppas ja :D


Pusssar (L)(L)

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Johanna - 26 oktober 2008 11:01

God morgon kunde inte sova inatt heller :( vaknar hela tiden igår gick ja upp och trodde klockan va runt 1 kanske haha tjenna ja går upp och tror allt är som vanligt förutom att klockan är 05:55 :( .. Menmen ska försöka sova inatt :)   Va inte oroli...

Av Johanna - 23 oktober 2008 18:00

Blir så trött       Shit va allt är B nu känner ja ...     Orkar inte med något/någon längre.   ...

Av Johanna - 18 oktober 2008 13:19

I know you see it

Av Johanna - 16 oktober 2008 21:40

Jag sjunker, vi sjunker, vi sitter i samma båt. * * * * * * * * * * * * * * * ...

Av Johanna - 15 oktober 2008 20:34

Tjiiingeliing Har precis tagit mig ett varmt bad härligthärligt .. Innan de va ja ute me tina en sväng, hade bäddat ner mig och släckt ner allt för jag tänkte att jag skulle sova en sväng men då ringer tina och sägeratt hon vill åka å köpa glass men...

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4 5
6
7
8
9
10 11 12
13
14
15
16 17 18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< September 2008 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards