Direktlänk till inlägg 29 september 2008

Mådag

Av Johanna - 29 september 2008 20:56

Hallå hallå

Har inte skrivit så mycket direkt :) har haft en bra helg iallfall va på arena i fredags me rebecka och homie som ni kanske ser :) Roligt hade vi iallfall =)

Lördag va åsså helt okej och kollade på film med homie och tofflan HAHA

sikka pappskaft haha säger ja bara .

Va e de man säger " jag pissar på er "  ? HAHA

Igår låg ja bara typ härligthärligt :)

Va på min första praktik dag ida helt underbara människor säger ja bara jag och lisa trivs hur bra som helst i allafall universitet kan ju dra så långt ögat når i alllafall :)

 Ja du nu kommer jag inte ihåg va de heter men jag och lisen har hakat upp som på " jag pissar på katten " från idol och som sagt sjunga kan vi ju inte men roligt har iallafall haha !


Nu sitter jag här iallfall har precis mumsat i mig en kycklingsallad mumma ! :D och lisen har köpt sina bananer som vanlig haha !

Här varierar vi inte iallfall !

Sova blir väl snart skulle ja tro är jätte trött , Urchurch ..


Men jag skriver säkert imorgon igen hihi !


Hare bra mina gooos Puss på er !

 
 
Ingen bild

ragnar

2 oktober 2008 21:04

jag pissar på dej ditt pappskaft. hahaha homie!!!!!!!!!!!

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Johanna - 26 oktober 2008 11:01

God morgon kunde inte sova inatt heller :( vaknar hela tiden igår gick ja upp och trodde klockan va runt 1 kanske haha tjenna ja går upp och tror allt är som vanligt förutom att klockan är 05:55 :( .. Menmen ska försöka sova inatt :)   Va inte oroli...

Av Johanna - 23 oktober 2008 18:00

Blir så trött       Shit va allt är B nu känner ja ...     Orkar inte med något/någon längre.   ...

Av Johanna - 18 oktober 2008 13:19

I know you see it

Av Johanna - 16 oktober 2008 21:40

Jag sjunker, vi sjunker, vi sitter i samma båt. * * * * * * * * * * * * * * * ...

Av Johanna - 15 oktober 2008 20:34

Tjiiingeliing Har precis tagit mig ett varmt bad härligthärligt .. Innan de va ja ute me tina en sväng, hade bäddat ner mig och släckt ner allt för jag tänkte att jag skulle sova en sväng men då ringer tina och sägeratt hon vill åka å köpa glass men...

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4 5
6
7
8
9
10 11 12
13
14
15
16 17 18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< September 2008 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards