Alla inlägg den 21 september 2008

Av Johanna - 21 september 2008 19:07

Nu sitter jag här med lisen och äter godis och tittar på saltön ganska bra faktiskt men vi väntar på att andra avenyn ska börja eftersom de startar ju idag så vi är gött laddade :) haha !

Va och köpte mobil förut också kunde inte hålla mig hihi ;)

Så den blev en rosa sony ericsson =)

Men nu vill lisa helt plötsligt gå ut och cykla så ni blir de en cykeltur innan klockan åtta =)

Praktik imorgon då sova tidigt hoppas ja men de beror ju på när lisenfisen går häm haha :D



Men nu ska vi ut puss på er

Av Johanna - 21 september 2008 12:34

Nu sitter jag här och äter min goda skinksmörgås och har as tråkigt :/

Helgen har väl vart bra haha festade i fredags så jag och lisa åkte till grums och förfesta lite sen blev de in till stan igen för vi skulle gå på arena. Arena va helt okej har nog inte skrattat så mycket på länge HAHA. Rebecka säger ja bara vilken stjärna haha :) Ja homie du va inte så dålig du heller haha Sen har vi ju lisen men hon åkte ju hem vid halv ett tror ja de blev lite fel där Hmm synd men det ordnade sig iallfall tur de iallfall :)

Igår va de lungt satt hemma hos Stefan och Sabina och spela guitar hero

Aldrig mer säger ja bara kanske klara 7% av en låt eller nått :)

Så nej de blir de inge mer utav. Men de va lungt iallfall muusigt som fan =)

 Ny mobil vill jag ha också och min halebop måste in på lagning :/

Så nu får ja leva med en mobil i ca 1månad skulle ja tro om ja inte hinner köpa en ny :) Men nu blir de tv en sväng.

 Många pussar

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4 5
6
7
8
9
10 11 12
13
14
15
16 17 18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< September 2008 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards