Alla inlägg den 18 september 2008

Av Johanna - 18 september 2008 20:55

Nu bloggar jag igen va upp tilll afffären och köpte mat med lisen

Lisen köpte köttbullar på burk med makaroner själv köpte ja färdig mat Klyftpotatis&kycklingbitar i sötsur sås tänkte att jag var tvungen och prova för de såg ju så gottit ut men de ångrar ja ju vill säga visst jag värmde den inte helt men den smaka baaap ändå så den ställde jag precis ifrån mig så nu får ja va hungrig morrmorr =)

Färgade ju lisas hår förut som tur va blev de jätte bra nu ska jag bara hitta orken till och färga mitt eget hår.

Ledig imorgon åsså så slipper gå upp härligt härligt :)

Imorgon blir de nog ut me lisen och några till om allt går som planerat vill säga Hmm trött på arena ? Nähä men så får de bli kommer ju inte in på nått annat ställe direkt.

Fick mitt csn kort idag också som inte går och registrera men antar att det är många som gör det just nu så får nog vänta tills imorgon med de.

Jao då va de inte många dagar kvar till praktik då urch får ont i magen när jag tänker på de vill verkligeninte ha praktik .. :(


Men nu ska ja ta mig till badrummet och färga håret :)


Massa goos =)

Av Johanna - 18 september 2008 17:08

passar på och skriva lite medans lisa blandar färgen=)

Vi va och köpte hårfärg förut för så här kan vi inte se ut utväxter är ju hemsk urch sen blir de och noppa ögonbrynen . Skulle ha solat idag också men vakna för sent :P så det får bli imorgon de om ja orkar .

Men nu måste ja färga håret på lisen skriver sen om ja hinner.



Pussar

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4 5
6
7
8
9
10 11 12
13
14
15
16 17 18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< September 2008 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards