Alla inlägg den 8 september 2008

Av Johanna - 8 september 2008 22:00

Idag bestämde lisa och jag för och ha filmkväll vi såg att

Starsky & Hutch gick på nian klockan nio så vi cyklade upp till affären och köpte två stora påsar med goodis :) Tjockiiisar är va vi är =)

Fast nu är de reklam så jag passade på och blogga lite .

Dagen har vart ganska rolig faktist jag säger bara en sak det finns inte många som tycker om oss två haha kommer ut från engelskan och en brud kolla på min som om ja vore helt kokt haha så sa lisa att hon hade just gett lisa fingret skumt vi är väl inte så lika så dom måste tycka illa om oss båda haha men så är de visst men som sagt vi skrattar bara åt er Hahahaha :D

Jadu lisa när ska vi börja sköta idrotten då som vi bestämde i år eftersom vi bara fick närvaro för 3lektioner förra åre ? :p

Men vi gör väl som allt annat lägger de på hyllan haha hihi

Men nu börjar filmen så nu hinner jag inte skriva mer

Men puss&kram på er alla (L)



Get out of my mind !!!

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4 5
6
7
8
9
10 11 12
13
14
15
16 17 18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< September 2008 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards