Alla inlägg den 22 september 2008

;)

Av Johanna - 22 september 2008 20:23

Kom precis innan för dörren med lisen vi tänkte kolla på prison break men vi kan ju inte få fram någon text och engelska fattar vi ju inte direkt så får se hur de blir med den saken haha Ååh lisa då vi måste till affären jag är gött sögen på nått så vi drog och hämta pengar så klart ja plocka på mig choklad och popcorn haha ser ni va lisa kom med eller haha höll på å dö där kommer jag och klassas som värdens fetis så kommer hon me de där lixom haha !

menmen så kan man också göra nu ska ja försöka få hem text kanske skriver senare =)


Pussar

Av Johanna - 22 september 2008 18:25

Precis helt slut är ja efter en dag på praktiken .. Helt sjukt jag och lisen håll på och tappa hakan så mycket de va å göra helt slut va var vi när dagen va slut å de sista dom säger till oss är De va att en mjuk start ni fick imorgon kör vi stenhårt ! Å hej du tänkte vi nu va du lurig va men det förstod vi ganska fort att hon inte va den filuren va ju 100% ärlig menmen jag och lisa cyklar som två dårrar hem slänger sig på luren ringer läraren skriker vi vill inte vara me om detta som sagt svaret kunde man ju förvänta sig

" Det ordnar sig de blir så bra så å dom är så trevliga så " Hej då på dig där tänkte vi så vi ska bita i de sura äpplet i 2 veckor iallfall sen driter vi nog detta. Mamma va ganska gosig också haha as garvar " hade de vart ja och hon va så otrevlig mot mig så hade bett henne kyssa mig i arslet den fan till ödla " eller nått sa hon haha lisa höll på dö men som sagt vem gjorde inte de då haha


menmen måste ut och cykla me lisenfisen nu

Pussar





Sanning eller lögn man ger vad man får !

Kom ihåg tiden läker ändå alla sår !

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4 5
6
7
8
9
10 11 12
13
14
15
16 17 18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< September 2008 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards