Alla inlägg den 19 juli 2008

Av Johanna - 19 juli 2008 13:07

God morgon nu har ja precis vakna har två timmar på mig och göra mig iordning för klockan 3 åker ja till arvika på arvika crusing med tommy.jimmy,mona,linnea och peo ska nog bli kul :D Igår blev de av till arena ändå Shiit va skum säger ja bara ja och lisa vägra skumma oss de såg så äckligt ut men vi fick leta efter milla ett bra tag till slut hittade vi henne på skum govlet krålandes som e orm helt förstörd såg hon ut å va så vi tog henne till toan för å fräscha till henne lite men som sagt till vilken nytta hon försvann direkt in i skummet så fort hon kom ut så vi satte igång å leta efter henne igen eftersom jag skulle åka hem kände inte för och va kvar så länge sen till slut hitta vi henne hehe Milla säger nu nu kollar vi så allt är okej sen åker vi hem haha milla hade tydligen rent ut sagt bleve ner trampad på golvet stackarn hehe :) menmen sen kom robert och hämta oss så då åkte vi hem och ja mötte löken och poppii i dörren dom skulle precis åka men jag hann och säga hejdå iallafall hihi Men nu ska försöka få lite frukost :) Tjiiingeliiing (L)

Tidigare månad - Senare månad

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3
4
5
6
7 8 9 10 11
12
13
14
15
16
17 18 19 20
21 22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<<
Juli 2008 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards