Alla inlägg den 7 juli 2008

Av Johanna - 7 juli 2008 20:19

Hejhej nu kommer ja in en sväng till och bloggar lite har inte gjort så mycket idag som vanligt suttit vid datorn ätit hjälpt min syster:)

sitter här och väntar på att kommuns segaste människa ska komma hit melanie för att vi ska göra oss iordingen för idag blir de arena ganska härligt faktist såg att de stod på arenas hemsida att de va manliga strippor där ida så de lär nog va en del brudar där antar ja :) Så jag hoppas på att de blir roligt iallfall träffar ju itne melanie så ofta så det ska bli roligt och få umgås med henne en sväng :) Sen ska ja väl hälsa på malin,malin och linn där inne sen antar ja :D memen ska göra mig iording nu men kommer tilbaka in imorgon Många kramar  (L)

Av Johanna - 7 juli 2008 14:20

Hejhej :) nu har ja nyss vaknat loggade in på wow en sväng och skrev lite med kim men kände bara att jag orkade inte spela just nu är för trött :) Tänkte gå och göra mig lite frukost vore inga fel är jätte hungrig. Idag har ja ingen aning om va de bli än vädret är ju inte de roligaste :( Om 2 timmar kommer iallafall min Snutt hem från jobbet :D

MenMen frukost blir skriver lite senare pussar (L)

Tidigare månad - Senare månad

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3
4
5
6
7 8 9 10 11
12
13
14
15
16
17 18 19 20
21 22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<<
Juli 2008 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards