Alla inlägg den 9 juli 2008

Av Johanna - 9 juli 2008 21:47

hejhej :) nu har ja precis kommit hem va ner en sväng och träffa kompisar och kolla på nordman och några till men orkade inte va kvar eftersom de va så mkt folk aldrig sätt så många på vårt lilla torg förut hehe men kul och se er Angelica & löken många pussar och kramar till er :D Nu blir de tv en sväng Tjiiilingeeliing :D

Av Johanna - 9 juli 2008 14:41

Hejsan :) va duktig ida å ställde klockan på halv tolv för att ja inte skulle sova bort hela dagen gick upp satt mig vid datorn insåg att detta funkar bara inte så ja gick och la mig igen och vakna precis men jag är fortfarande jätte trött :( men jag måste nog vara vaken nu . =) Hungrig är ja också :( kväll för er som inte vet kommer ju nordman til stan hihi Min Idol :D så ja ska nog ner på rixfm festivalen skulle ja tro va in igår och kolla vimmelbilderna från arena i måndags hmm jadu va ska man säga såg ut som om ja va överallt tror ja fanns på 9 bilder :) Haha men så kan de va :DMenmen nu ska se om ja kan hitta någon frukost.

 Skriver nog sen Pusssar (L)(L)

Tidigare månad - Senare månad

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3
4
5
6
7 8 9 10 11
12
13
14
15
16
17 18 19 20
21 22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<<
Juli 2008 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards