Alla inlägg den 28 augusti 2008

Av Johanna - 28 augusti 2008 18:49

Härligt imorgon är de fredag har precis kommit hem typ har vart på stan med lisa och Romina .. Hittade ett par nya skor jag och lisa lika så klart vad annars hehe =) urch va törligt att skolan har börjat :/ Shiit höll på och få panik igår finns människor i skolan ja bara inte vill se så hade vi nyss ätit lunch så sätter vi oss ner i korridoren tror du inte dom kommer och sätter sig på varsin sida av mig :O här pratar vi respekt eller inte tre stycken kommer och knör in mig i mitten lixom haha å ragnar då haha där trivs du skrev han och fråga jo visst tänkte ja här sitter ja ju perfekt haha

nej du ja ställde mig upp ganska fort! :D urchurch och imrogon är alla lediga som inte valt servering men det hade ju jag gjort såklart så de blir inge ledighet här för mig suck å stön :( och så får vi ju inte glömma att det är Lisenfiiisen födelsedag idag 19 år blir hon Grattis gullet ni kan skriva grattis till henne på våran blogg som vi har ihop :)  men den har vi intee skrivit så mycket på eftersom vi inte har tid hihi :) men det kommer de med så GLÖM inte och skriv grattis till henne =) Men nu ska ja upp till affären och köpa dricka ..

Pussar&kramar http://liiaohanna.bloggagratis.se/

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Augusti 2008 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards